BodyTite- ja Body-Jet-rasvaimun jälkeen

• Tikkikohtiin laitetaan toimenpiteen jälkeen sidetaitokset. Nämä taitokset tulisi ottaa pois vuorokauden päästä toimenpiteestä. Älä laita uusia lappuja tikkikohtien päälle, jos haavat eivät vuoda.
  • Suihkuun saa mennä vuorokauden päästä toimenpiteestä.
  • Tikkikohdista saattaa vuotaa nestettä parin päivän ajan jopa niin, että vaatteet kastuvat. Tämä on täysin normaalia.
  • Tikkien poisto tapahtuu viikon päästä toimenpiteestä. Ennen tikinpoistoon tuloa ommelkohtia suihkutellaan kotona tavallista runsaammin ja pidempään. Näin tikkien poistaminen helpottuu.
  • Punoitus tikkialueella on normaalia ja johtuu alueelle tehdystä imusta.
  • Tukivaatetta tulee pitää 6 viikkoa. Ensimmäiset 3 viikkoa 22 h/vrk ja toiset 3 viikkoa 12h/vrk.
  • Kivut ovat yksilöllisiä. Jos sinulla ilmenee kipua, voit ottaa kipulääkettä ohjeiden mukaan.
  • Turvotusta on hyvä hoitaa lymfaterapialla. Suosittelemme lymfahoitoa jo ennen toimenpidettä sekä sen jälkeen, lääkärin ohjeiden mukaan.
  • Mustelmien hoitoon suosittelemme Arnizen™ Cream Gel -mustelmageeliä.
  • Sallitut kipulääkkeet toimenpiteen jälkeen ovat mm. Panadol, Paraceon, Paratabs, Panacod.
  • Hoidetulle alueelle voi tulla hiukan normaalia kovempia kohtia, jotka katoavat alueelta noin 8 viikon aikana.
  • Kovien kohtien poistumista voi edistää TiteFx-käsittelyllä, johon voi tulla aikaisintaan 4 viikon päästä toimenpiteestä. Hoito suositellaan otettavaksi 3–5 kerran sarjana.
  • Alustava tulos näkyy jo muutamassa päivässä. Lopullinen tulos näkyy 1–3 kuukauden päästä.
  • Jos sinulle tulee kysymyksiä jälkihoitoon tai johonkin muuhun asiaan liittyen, soita numeroon 0201 777 288.
  • Mikäli hoitoalueen kipu ja turvotus lisääntyvät, kuume nousee yli 38 asteeseen tai yleisvointi huononee, on soitettava päivystysnumeroon 0400 955 350.

TUOTESUOSITUKSET: