Kuorsaus ja uniapnea kuriin laserilla

Kuorsaus ja uniapnea saadaan kuriin laserilla.  Tehokas NightLase™-laserhoito tuo nopeasti ja kivuttomasti apua lieviin tai keskivaikeisiin kuorsaus- ja uniapneaongelmiin.

Hoidon aikana kudokset käsitellään laservalolla. Toimenpiteen seurauksena kudokset tiukentuvat. Kudosten tiukentuessa nieluun tulee aiempaa enemmän tilaa. Kun tilaa on enemmän, potilaan on helpompi hengittää. Näin myös kuorsaus- ja uniongelmat vähenevät.

Teho perustuu sarjahoitoon. Toimenpiteitä tehdään Helsingissä ja Turussa.

Asiakaskokemuksia

Markkinoilla on sellainenkin kuorsaushoito, missä karmea piikki – olen omin silmin nähnyt – tungetaan kitalakeen. Mikä firma? Mikä sairaala? En tiedä, mutta piikki oli asiakkaalla kotona näytillä. Huh. Cityklinikan kannattaisi mainostaa laserhoitoa KIVUTTOMANA hoitomuotona.
Olen käyttänyt sovellusta, joka mittaa minulta yölliset kuorsausvaiheet. Ennen laserhoitoa sovellus raportoi joka yö yli 150 pitkähköä kuorsaustuokiota. Heti tämän hoidon päätyttyä kuorsausvaiheiden määrä ja pituus vähenivät. Viime yönä appsi havaitsi enää 47 todella lyhyttä kuorsaushetkeä.
Hei Piotr, Kiitos erittäin ammattitaitoisesta ja hienosta kokemuksesta Cityklinikalla tänään. Sinä ja henkilökuntasi ovat aina tarjoneet ensiluokkaista palvelua.

Me tahdomme antaa aikaamme sinulle. Konsultaatiokäynnillä voit keskustella esteettisen lääketieteen ammattilaisen kanssa luottamuksellisesti juuri niistä asioista asioista, joihin etsit ratkaisua. Sairaanhoitajan tai esteettisen lääkärin konsultaatio Cityklinikalla on aina maksuton, eikä se sido sinua mihinkään. Konsultaatio- tai toimenpideajan voit varata puhelimitse tai netissä.
  • 0201 777 288 (Helsinki)
  • 0201 777 288 (Turku)

Varaa aika
netissä.

Voit varata ajan Helsingin, Turun tai Lahden klinikalle verkkoajanvarausjärjestelmässämme.

Varaa aika

Hinnasto

NightLase™-kuorsaushoito laserilla

Palvelun saatavuus: Helsinki, Turku

Yksi laserhoito
350 €
Kolmen kerran sarjahoito
690 €

Verkkokauppa

Joustavat
maksutavat

Cityklinikan verkkokaupassa on paljon maksutapoja.

Maksa heti, tilaa lasku tai valitse osamaksu.

Checkout - Oma maksutapa kaikille

Osta toimenpide verkkokaupasta.

MASH-
rahoitus

Joustava tapa maksaa verkkokaupassa.

• 14 vuorokautta korotonta maksuaikaa.
  • Alle 2000 euron ostoksille 1 – 36 kk maksuaikaa.
  • 2000 – 3000 euron ostoksille maksuaikaa jopa 60 kk.
  • Voit hakea lainaa 10 000 euroon saakka.

Kuorsaus-wiki

Perustietoa

Kuorsaus ja uniapnea ovat yleisiä ongelmia. Suomessa arviolta 50 000 ihmistä kärsii kuorsauksesta. Kuorsaaminen ja muu yöllinen levottomuus vaikuttavat myös kanssaihmisten unen laatuun.

Faktaa kuorsauksesta ja sen haitoista:

• Yli 10 % suomalaisista kärsii jokaöisestä kuorsauksesta ja siihen liittyvistä oireista.
  • Oireilu lisääntyy iän myötä; kuorsausta ja katkohengitystä esiintyy eniten yli 40-vuotiailla miehillä mutta myös naisilla ja lapsilla.
  • Kuorsaus heikentää unen laatua ja rasittaa elimistöä voimakkaasti.
  • Kuorsaus häiritsee lähiympäristön ihmisten unta, jolloin se on myös selvä sosiaalinen ongelma.

Kuorsauksen hoito on nykyisin yksinkertaista. NightLase™-laserhoidolla saadaan nopeasti ja kivuttomasti apua lieviin tai keskivaikeisiin kuorsaus- ja uniapneaongelmiin.

Käsittelyn aikana kudoksia lämmitetään laserilla. Tämän seurauksena kudokset tiukentuvat. Kudosten tiukentuessa nieluun tulee enemmän tilaa, jolloin potilaan on helpompi hengittää ja sitä kautta kuorsaus- ja uniongelmat vähenevät.

Kuorsaus ja uniapnea — laserhoito

• Tehoaa lieviin ja keskivaikeisiin tapauksiin
  • Ei vaadi puudutusta
  • Ei lainkaan veistä
  • Hoito on kivuton.
  • Hoidon jälkeen voi syödä, juoda ja jatkaa arkirutiineja normaalisti
  • Nopea suorittaa: käsittelyyn kuluu aikaa noin puoli tuntia
  • Tuloksia voidaan saada välittömästi heti ensimmäisen käsittelykerran jälkeen. Yleensä jo ensimmäisen käsittelyn jälkeen potilas kokee huomattavaa oireiden helpottumista.
  • Paras tulos saavutetaan kahden tai kolmen käsittelyn jälkeen
  • Käsittelyt voidaan tehdä 1–4 viikon välein
  • Hoitotulokset kestävät puolesta vuodesta vuoteen. Tämän jälkeen käsittely voidaan uusia.

NightLase-käsittelyä ei voida tehdä henkilöille, jotka sairastavat epilepsiaa tai joilla on jokin vakava yleissairaus, esimerkiksi syöpä.

Myös jotkin valoherkkyyttä lisäävät lääkkeet (esim. aknelääkkeet) estävät laserhoidon.

Hoitosarjan jälkeen

Hoidon jälkeen pätevät yleiset ohjeet:

• Laihduta tarvittaessa.
  • Älä syö raskaita aterioita kahteen tuntiin ennen nukkumaan menoa.
  • Vältä alkoholia, kahvia ja unilääkkeitä.
  • Harjoittele hengittämään nenän kautta.

Mikäli tämä hoito ei riitä, voidaan hammaslääkärissä valmistaa niin sanottu uniapneakisko. Kiskoa pidetään öisin ja se pitää leuan sellaisessa asennossa, että nielussa on enemmän tilaa.